Monday, June 29, 2009

New Life


KMNS

Tanggal 11 Mei 2009,aku memulakan hidup yang baru sebagai seorang pelajar matrik..keh3.Jujur diberitahu di sini,aku memang x de selera langsung nak masuk sini mula2.there's lots of reasons why i lost my interest to be here.ala,tapi x nak la dikatakan riak plak kn.ok..let it be like this.u read then u decide..i got offer from uitm..asasi sains..pada hemat aku.masuk c2 lgi best dari masuk cni..but then,dye bagi aku course sains gunaan..nak suh aku buat ape? bom??
haha..so,tiga hari sblom hari pendaftaran matrik,baru la ak get prepare ape yg patut.tu pon ayah dah marah2..ye la..byk je borang yang x minta pengesahan lagi..mama kate nasib baik ade pak cu YB..hehe.ble la minta tolong dye sign ape yang patut..
Masuk cni,xde semangat langsung..pandang2 jeling2 jew..mase tu la ak dpat 3 orang roomate yang sekepale dengan ak..mmg la kitorang x kongsi kpale,tp diorang faham aku,aku faham diorang..thats more than enough right??hehe..BAINUN, ADAH, YANZUR,..alhamdulillah btol aku dapat roomate mcm korang..
hehe..
jengjenejeng...tiba la cite ni..aku dipertemukan dengan anak sepupu ayah aku..atau dalam kata lainnya,dua pupu aku..tapi ayah kata kupu-kupu..whatever la..hehe..Fatihah Murtaza..jodoh pertemuan di tangan ALLAH..kami sama praktikum..H2P1..haiyo..kocik ea dunio..hehe.yang ni pon aku syukur sangat sbb dye mmg sekepale ngna ak..easy to get along with..lama2 kt matrik ni,slain roomate ak,.ade lagi sorang minah ni..SYIFA!..ni pon ble la masuk ngn ak even aura anak bongsu dye agak kuat awal2..hehe.syifa,tiha,klu korang bace ni ..admit it!!aku yang jadi tali penghubung silaturrahim antara dua insan bertuah ni..haha..bersyukurlah kamu kerana tanpa aku..apo nak jadi ngan korang dua org ni.hehe..ow..erm.panjang nyr aku cte..banyak sangat nak kongsi sebenarnyer..tp another time k..tata

No comments:

Post a Comment