Wednesday, February 17, 2010

Hajar demam..

ini ialah nukilan seorang kawan di blog HAJAR ZAIN...


Hajar Zain sudah demam selama nak dekat berapa jam tah..hahaha..sejak dari kelas td..kesian dier..huhu~




aku doakan HAJAR supaya tidak demam lagi..die sedang berselubung di dalam selimut tebalku yg mmg mengasyikkan dan menyebabkan sesiapa yg berada dlm pelukan selimut itu tidak ingin meninggalkan selimut itu bersendirian..wakakka..mmg selimut itu BEST....!!!




Bak kata HAJAR.."aku demam sebab byk sgt beban yg aku kne tanggung..."




aku berkata.."beban ape Hajar???"




Hajar menjawab.."mcm2 la...ade presentation html yg tidak di bentangkn lg..ade public speaking yg tah biler tah aku nak buat...td dah la ade kuiz vector ngn trigonometri..tibe2 cikgu Narimah itu berkata pula.."esok ade kuiz matrices ngn conic section.."...terkejut beruk aku dibuatnya..muahahaha..tp apakan daya..minggu depan ditambah dgn standardized satu...tp sabtu ni nak kuar pergi JITRA...hehehe..bak kate anis pulak.."kite kne mereleasekan tensi sebelum menghadapi std..huhuhuhu...."




aku berkata.."Go2 JITRA...hahahaha.."




mereka berkata..."hajar dah ok??"




hajar berpaling dgn muke yg lemah lg x bermaya dan mulutnya bergerak.."belom la..jom mkn.."




mereka menjawab.."jom.."




jah berkata.."korg 'duduk' la dulu...(jah version..)"




erin (yg pandai meng'imitate' sesiapa pun.. )menyambung.."sampai biler kite kne 'duduk'???(versi jah:spt di atas) tp erin buat melebih2 sikit la..




anis yg dr tadi x berkata2..lalu berkata.."senyapla...sarah tgh baca Al-Quran.."




konklusinya...kami pergi makan ikan sweet sour ngn telor serta sayur kacang panjang...




tata..till then..


kite berjumpa lg...


xoxo...




_yang penat menaip..:::kawan HAJAR::...



No comments:

Post a Comment