Sunday, July 5, 2009

A.S.H.F.Y

..ice blended n ice cream time..


Yusuf.Tiha.Hajar.Syifa.Akram

Ceritanya.Hampir dua minggu kat matrik,aku mula la rapat dengan Tiha,Syifa n Akram.Sampai la satu hari tu,English Lecturer kami,Madam Wana pilih Akram jd leader n asked him to choose his own groupmate.so ape lg.aku pon cucuk si Akram sruh pilih aku dengan Syifa jadi skuad dye.Dari situ la aku mula rapat dengan Usop sebab slaen aku n Fafa,ade Usop,Acit n Ecah.Tapi,disebabkan kami slalu je 'ter'same2,group Chemistry n Biology,'ter'rapat la kami semua tanpa syarat.he2.aku jadi asHfy3.Syarat nak menulis name ashfy ni,pangkal name dye mesti besar diikuti dengan kod pengenalan diri bernombor 1-5.haha2.ala2 CIA ke??
Akram:
Our leader.. What is so special about this guy is he has a twin!A sister twin..maaa,i'm so jealous towards him!Dye cte kan,Qla (adik kembar) dye lahir dulu,tapi aku rase la sebab gila kedudukan,dye nak jadi abang..ha2.sian Qla.Diorang memang sweet sgt.Mcm couple je je klu org x taw.Herm..sebabkan pangkal huruf name dye paling awal,ktorg panggil dye Ashfy1.
Syifa:
Minah ni seperti yang biase disebut,aura anak bongsu dye memang kuat.Oow..lpe nak sebut,dye ni gle McD.sume McD.abis SPM pon keje McD.2 la psal aku pggl dye McD.haha2.Tapi dye ni sangat2 bertanggungjawab.Sume keje dye sapu..he2.Name Syifa pangkal S,so dye jadi aShfy2.
Tiha:
Dua pupu aku.Btol la kate orang,aku ni gi memane mesti jumpe sedara.ha2.persetankan sume tu.kih3.Minah ni memang rajin.Keje slalu siap.aku pon pelik,camne dye ble ade mase??ha2.alasan orang malas buat keje.Bangun tdo pon ble awal.aku kekadang sampai terbabas2.erm..Tiha skang da sangat rapat ngan Burn..he2..tu laen punyer cte. Fatiha,start dengan F,so dye jadi ashFy4
Yusuf:
Awal2 aku memang anti dengan mamat sorang ni.Sume dye yang betul.Orang lain sume salah.Dye ni anak bonsu gak.Tapi aura x brape nak kuat.Tapi akhirnya,lepas sdikit oriented days,overall OK la.Dye ni mamai kekadang sampai x taw camne nak handle.ha2.Sebab name dye paling jauh,jadi la dye adik bongsu dengan membawa gelaran ashfY5.

Bercerita pasal sejarah A.S.H.F.Y,waktu tu kuliah Kimia.Cikgu Zaki x masuk lagi.Mate aku cam biase berputar mencari si dia.he2.Tapi sebab dye cam terhalang dengan orang,aku pon mule la melakar2 lukisan abstrak yang aku pon x faham maksudnya.Time ni la munculnyer name ASHFY.aku pon terus la roger kat Akram yang ade kt sbelah.x sangka sangat dye setuju.Bangge la sangat waktu tu idea aku diterima.ha2.tros x ngantok kuliah Kimia hari tu.petang tu,waktu makan ice blended ramai2,kitorang pon reka akta ASHFY 174.ha2..akta setiakawan maksudnya.Terjalin la lagi satu ukhwah antara manusia kat matrik Pilah ni.he2.End.





No comments:

Post a Comment