Wednesday, July 1, 2009

H2P1






H2P1




....H2P1...mula2 aku sebut H2P1 dekat budak yang bukan pelajar matrik,masing2 ternganga..entah ape la yang Hajar sebut tu..hehe..H membawa maksud Hayat,sebab aku amik Sains Hayat kat sini..H2,sebab aku kumpulan Hayat yang ke2.P pula maksudnya Praktikum yang ala2 kelas sebenarnye..sbb belajar kat matrik kan,name kelas pon kene la glamour..hik2..Dalam Hayat 2,Praktikum or kelas aku tu no 1,so letak la P1.In a nutshell,praktikum aku disebut sebagai H2P1..haha..erm,nak selit sket,remember Burn?ala,the one that....hehe2..dye praktikum H1P2..terbalik je kan..ok2.tutup cte tu..Dalam praktikum aku ada 5 jejaka yang x berapa panas..dan x brape nak laku..hehe2..naa..maen2 je la..JOEY,AKRAM,ACIT,ABU, n YUSUF..Yusuf budak baru,dulu dye Fizikal..mengade2 nak join Hayat..haha..then perempuan plak ad 17 orang.NISYA,SYIFA,BIBI,ALIN,ZILA,ZAKIAH,KAK SAH,KAK ATUN,FARHANA,FATIHA,SYA,FATHIRAH,ADELINE,NADZIRAH,AWERN,EKIN n aku sendiri.Dunia akhir zaman kan..pompuan lagi ramai dari lelaki..berganda2..hehe.erm,Fatiha pon bdak baru gak..nyebok je nak join Hayat..tp nasib baik jugak dye join,klu x,xde la ak jumpa minah sorang ni..Jodoh dan pertemuan di tangan tuhan..Time oriented week,kami dalam LDK 9.waa..awal kan..aku bangga je berdiri bile LDK 1-9 kene bergerak dahulu drpd LDK yang lain.Mentor kami pon best,pensyarah Biology..Cik Rashida Abdul Raffar..gelak je..sporting lak tu..total,memang understanding habis la..erm,sahabat,kat matrik ni aku ade ko,ko ade aku je..no mama,no daddy,no teddy!..so,lets score our goal together!.InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment