Wednesday, July 8, 2009

MARA

Mase tu tengah kuliah Kemahiran Dinamika.Tiba2 poket baju kurung aku vibrate.Aik??sape lak call time2 camni..Ooo..ayah.erm..hati aku mula la rase x sedap.ayah bukan x taw waktu tu aku tgh kuliah.Habis je KD,kami break sejam.aku terus balik bilik Syifa without taking any lunch.alasan aku bagi kt ASHFY aku kenyang lagi.Sampai je bilik,aku terus call ayah n ayah pon terus la sampaikan berita yang aku x brape nak dengar since aku da masuk matrik ni.Offer letter da sampai!!..Alhamdulillah,memang aku syukur aku dapat,but at the same time,aku sayang nak tinggalkan matrik ni n segale isi dalam matrik Pilah ni.hati aku berat sangat lagi2 nak tinggalkan kawan2 yang aku baru kenal sebulan..hehe2.huh..tapi persetankan itu sume..haah.Aku x taw knape aku emo sangat sampai meleleh air mate.tears running down the cheek..ceh..Waktu Titi n Fafa sampai,diorang x la prsasn aku nangis sebab aku x la putih melepak cam diorang..haha.so,merah kat hidung ngan mate tu xde la nampak sangat.
Tapi nak buat macam mane,redha je la.I really hope my decission to accept this offer is the best for my future..Erm,12 July aku da kne pegi,tapi aku minta extand kat ayah stay kat matrik sampai 29 Jun,n ayah bagi lepas satu sesi pujuk-memujuk..hehe.Cantik punyer offer letter tu,dye sampai btol2 mase birthday aku.8 Jun 2009.Minggu terakhir kat matrik,aku x buat keje langsung.Malas.aku pandang orang je..hehe.Bos pon aku dah bagi taw.Dye nampak terkezut.la sangat..hehe..ye la.secretary dye yang rajin ni dah nak pegi.Cikgu2 pon da settle..Doakan la saye kat sane ye cikgu..korang2 jugak yang bace blog ni..Amin.
*Cerita bdak Mara yg lain-Alin n Saiful kat Kolej Mara Banting.Ilan n Aswad kat Kolej Teknologi Timur.Dora kat Taylor College n Syahiran tolak Mara nyer offer sebab dye x nak jadi dentist.hehe3

TAHNIAH!!

NAMA :SITI NUR HAJAR BINTI MOHD ZAIN

KURSUS :PERUBATAN

PROGRAM PERSEDIAAN :FOUNDATION IN BIOLOGICAL SCIENCE

TEMPAT PERSEDIAAN :KOLEJ MARA KUALA NERANG

TARIKH LAPOR DIRI :12 JULAI 2009

No comments:

Post a Comment