Wednesday, July 8, 2009

Kisah Sedih Michu..

..Michu..

Mase aku taw aku dapat offer Mara,antara orang pertama yang aku roger of course la Michu..Aku mengharapkan dapat berita gembira yang same dari dye,tapi Michu membisikkan perkara yang agak sedih bile dye kate x dapat..OMG,aku agak terkejut tapi rezeki masing2 kan.Allah know the best.Tapi Michu kate dye da buat rayuan..ok la.rase lege gak dengar.Ye la,aku x nak berjaye sorang2.hehe2.michu,touching x bace???hehe..


Lepas berape ketika,result JPA untuk bdak rayuan pon kuar..Guess what??Michu dapat..tapi bukan pharmacy la,biotechnology..OK wat..Dye dapat dekat University of Nottingham...kampus Malaysia,Semenyih,Selangor..Ok la tu,dari x dapat langsung kan.Michu time tu same ngan aku,kat matrik,Tapi dye matrik Gambang,Pahang..


Dye pon dgn gembira nyer roger hal tu kat aku..siap tambah dengan rumors gi.Maybe dye sekampus n sekuliah dengan Diana Danielle.haha..teen hottiest..ye ke???hahah...watever la..pastu,setiap kali ktorg on da phone,bende yang aku slalu usik dye psal ni la..n cam biase,Michu akan jerit kat phone tu sampai terbang bulu roma di sekitar telinga aku.haha3.


Dan cerita sedih Michu pon bermula,sehari lepas aku kuar matrik,aku dapat instant message kat Yahoo mesengger.Michu wrote "I just want to tell you that i reject the JPA offer"..aku ingat dye maen2.aku pon reply "WTF u r doing??".pastu aku terus call.n Michu terus khabarkan berita ibarat tsunami+gempa bumi tu.Ayah dye kate"x payah pegi la Along..lagipon tempat tu IPTS"..n my reaction..???????


Michu,be strong!!Setiap perkara tu ade hikmahnyer..Mane taw ayah ko x nak ko terjoin clik Dania Danielle tu ke..hehe2.Nanti tergedik2.aku x nak ngaku kawan...haha2.Cyg,..just focus on your study n achieve your goal!..





No comments:

Post a Comment